Informace o pracovním místě

Druh práce:
Samosprávné činnosti obce v oblasti dopravy, zejména
- spolupráce na návrzích dopravních staveb či dopravních opatřeních;
- spolupráce na projektech zaměřených na design pozemních komunikací a uličního profilu;
- příprava podkladů pro stanovení dopravního značení;
- realizace dopravních průzkumů a tvorba návrhů opatření (dodržování povolené rychlost, intenzita dopravy, chování účastníků silničního provozu apod.).

Minimálně ukončené střední vzdělání technického směru-obor dopravní stavby, ideálně se specializací na dopravní inženýrství. Výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet a pod.). Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný a iniciativní přístup k práci, týmová spolupráce, organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, ochota k dalšímu sebevzdělávání. Výborná znalost jednacího jazyka - jazyka českého. Plná svéprávnost.
Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka
Předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.
Výhodou:
- předchozí praxe v oboru, praxe ve veřejné správě,
- znalost zákonných a normativních požadavků a technických předpisů budování komunikací (délky přechodů pro chodce, rozhledové trojúhelníky, bezbariérovost..)
- základní orientace při práci s geodetickými podklady,
- znalost zákona o pozemních komunikacích, znalost stavebního zákona.
Nabízíme:
10.- 11. platová třída, trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, čerpání zdravotního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na prevenci a posílení zdraví.
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Mgr. Renáta Krystyníková, vedoucí odboru dopravně-správního, telefon , e-mail:

Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail),
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)
K písemné přihlášce nutno doložit:
" životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti;
u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 14.03.2025 v obálce označené heslem "VŘ-referent DOP" na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka, nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice, elektronicky DS: jfrb7zs
e-mail:
Výhody:
trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, čerpání zdravotního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na prevenci a posílení zdraví.

Pracoviště: Otrokovice, Otrokovice
Datum nástupu: 01.04.2025
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4870553   Vloženo: 03.03.2025
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓