Informace o pracovním místě

NÁPLŇ PRÁCE: Zpracovávání kompletní administrativy kanceláře jednatele firmy. Monitoring emailů, zadávání zakázek a informací do firemního systému. Vytváření podkladů pro účetní. Korektury přeložených textů.
POŽADUJEME: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou. Zkušenosti s prací na PC - Word, Excel, Pohoda výhodou. Pokročilou znalost AJ - slovem i písmem. Řidičský průkaz skupiny B. Zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost.
NABÍZÍME: Stravné ve výši 70 Kč denně, stálou práci na hlavní pracovní poměr, zajímavé finanční ohodnocení - nástupní mzda 30.000,- Kč, po zkušební době 32.000,- Kč a pracovní dobu od 8 do 16 hod. Nástup možný od 1.1.2025.

PRVNÍ KONTAKT: V případě zájmu pošlete životopis na email:
Kontaktováni budou jen Ti uchazeči, kteří budou vybráni do užšího kola výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

Pracoviště: Rožnov pod Radhoštěm, Rožnov pod Ra...
Datum nástupu: 01.01.2025
Mzda: 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4773516   Vloženo: 28.11.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓