Informace o pracovním místě
NÁPLŇ PRÁCE: Zpracovávání kompletní administrativy kanceláře jednatele firmy. Monitoring emailů, zadávání zakázek a informací do firemního systému. Vytváření podkladů pro účetní. Korektury přeložených textů.
POŽADUJEME: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou. Zkušenosti s prací na PC - Word, Excel, Pohoda výhodou. Pokročilou znalost AJ - slovem i písmem. Řidičský průkaz skupiny B. Zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost.
NABÍZÍME: Stravné ve výši 70 Kč denně, stálou práci na hlavní pracovní poměr, zajímavé finanční ohodnocení - nástupní mzda 30.000,- Kč, po zkušební době 32.000,- Kč a pracovní dobu od 8 do 16 hod. Nástup možný od 1.1.2025.
PRVNÍ KONTAKT: V případě zájmu pošlete životopis na email:
Kontaktováni budou jen Ti uchazeči, kteří budou vybráni do užšího kola výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.