Informace o pracovním místě
NÁPLŇ PRÁCE
Zajišťuje prostřednictvím různých komunikačních toků, včetně manipulace s elektronickými objednávkovými a skladovými systémy kompletní efektivní organizaci, časové plánování a realizaci nákupu materiálu a zboží dle plánu výroby a pro optimální zajištění skladových zásob.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ nebo VŠ vzdělání obchodního, ekonomického nebo technického zaměření
- aktivní znalost práce na počítači - SW K2 výhodou
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (B2 - C1)
- komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat v týmu
- pečlivost, důslednost, aktivní a zodpovědný přístup k výkonu činností
- výhodou je praxe na stejné nebo obdobné pozici a znalost automotive
NABÍZÍME:
Nabízíme zázemí stabilní české strojírenské společnosti, práci v přátelském kolektivu, prodloužení smlouvy na dobu neurčitou, pružnou pracovní dobu, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny sickdays, benefity na volnočasové aktivity.
Mzdu upřesníme při osobním pohovoru, v souvislosti s pracovními zkušenostmi.
Naším zájmem je spolupráce na dobu neurčitou, ale první smlouva je vždy na dobu určitou 6 měsíců, následně probíhá vyhodnocení a návrh na další prodloužení.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na: