Informace o pracovním místě
pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Náplň práce: Zajišťování podpory koncových uživatelů - podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí MS Windows a provozovaných softwarových aplikací; práce v různých agendových systémech nutných pro provoz úřadu; komplexní správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků; zajištění provozu webových stránek města a dalších webových portálů
- Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
- Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou; všeobecný přehled v informačních technologiích (HW, SW); znalost operačních systémů Microsoft, MS Office; znalost anglického jazyka na úrovni čtení technické dokumentace; dobré komunikační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; schopnost týmové ale i samostatné práce, kolegiální a proaktivní přístup; řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič)
- Výhodou: praxe v oboru, praxe ve veřejné správě; znalost GIS; znalost VMware a Linux, MS SQL, MS Exchange, Active Directory; zkušenost v informačních systémech GINIS, VERA, VITA; znalost správy počítačové sítě a Windows serveru (protokol TCP/IP, SMTP, FTP, SNMP, DHCP)
- Benefity: další vzdělávání a profesní rozvoj; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days); příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”; odměny k významným životním a pracovním výročím
- Platová třída: 10. – 11. třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
- Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
- Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů:
jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče.
- K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: Strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (v případě jmenování do funkce doložení lustračního osvědčení dle tohoto zákona) – nedokládají uchazeči narození po 01.12.1971. Je možné využít formulář na webových stránkách města.
- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „Výběrové řízení – referent/ka oddělení IT“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky: vqqbu36, nebo na el. podatelnu města: se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 06.01.2025 (včetně).
- Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.