Informace o pracovním místě
Hledáme energickou a organizačně zdatnou posilu do týmu! Pokud máte smysl pro detail, nebojíte se komunikace a chcete být součástí mezinárodní společnosti, přidejte se k nám a zašlete sův životopis na pozici:
ASISTENT/KA VEDENÍ A HR (30.- 35.000 Kč) * Administrativní a organizační podpora vedení a HR týmu
* Správa dokumentů, datových schránek a benefitů pro zaměstnance
* Koordinace cestovních služeb, školení a firemních stejnokrojů
* Příprava podkladů, prezentací a zajištění plynulého chodu kanceláře
* Zastupování HR Specialisty v případě nepřítomnosti
Požadujeme
* Min. SŠ vzdělání s maturitou
* zkušenosti na obdobné pozici, HR zaměření výhodou
* Aktivní znalost angličtiny
* Pokročilou znalost MS Office (zejména Excel)
* Samostatnost, spolehlivost a organizační schopnosti
* Znalost SAP, WorkDay a dalších HR systémů výhodou
Nabízíme
* Pracovní dobu 7,5 hod. denně + flexibilitu a home office
* 25 dní dovolené + 3 sick days
* Roční bonus až 15 % mzdy
* Příspěvky na penzijko, volnočasové aktivity a stravenkový paušál
* Baby bonus 49 000 Kč
* Firemní jazykové kurzy a možnosti profesního růstu