Obchodní referent s němčinou
OdpovědětInformace o pracovním místě
Domluvíte se německy a hledáte samostatnou a zodpovědnou práci?
Pak čtěte dál! Vaším hlavní úkolem bude asistence jednateli společnosti - budete připravovat obchodní podklady (technické, smluvní), komunikovat s dodavateli i zákazníky (telefonicky, e-mailem), sledovat legislativní změny a zajišťovat k nim nezbytnou administrativu. Mimo to budete organizovat schůzky, chystat prezentace nebo také analyzovat data.
Požadujeme
Náš tým doplní pečlivý člověk s velmi dobrou úrovní organizačních dovedností, který aktivně ovládá německý jazyk a má technické či obchodní středoškolské vzdělání.
Nabízíme
Zodpovědnou a stabilní práci v zavedené společnosti.
Příjemné pracovní prostředí a vlastní kancelář.
Týden dovolené navíc, ať si během roku můžete pořádně odpočinout.
Odměny ke mzdě a další příspěvky a bonusy.
Podporu vzdělávání (jazykového, odborného, osobního).
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.