Informace o pracovním místě
Baví Vás komunikovat se zahraničními zákazníky a víte o sobě, že jste aktivní a energická osoba, která dokáže věci dotáhnout do úspěšného konce?
Rád/a byste v zaměstnání využil/a svoji velmi dobrou znalost angličtiny?
Práci s počítačem zvládáte bez problémů a dokážete si poradit i ve složitějších situacích?
Jestliže jste si 3x odpověděli ano, tak jste to možná právě Vy, koho potřebujeme. Do týmu zákaznického servisu sháníme specialistku s komunikativní angličtinou.
Jaké úkoly budou Vaší každodenní pracovní náplní?
• příjem objednávek od zákazníků, zadávání dat do systému a včasné předávání podkladů na expedici
• finalizace zakázek, fakturace a případná pomoc při zajišťování přepravy
• písemná i telefonická komunikace se zákazníky, rychlé reagování na jejich dotazy a podněty, zajišťování profesionálního servisu
• poskytování informací zákazníkům o cenách, sortimentu, novinkách a službách
• aktualizace záznamů v databázi
Požadujeme
• umět si dobře zorganizovat práci a udržet si přehled o stavu různých zakázek najednou
• být asertivní a komunikovat na velice dobré úrovni se zákazníky, dodavateli i s kolegy
• dokázat komunikovat v anglickém jazyce na denní bázi
• nebát se většího pracovního nasazení
• být precizní, spolehlivý/á a zodpovědný/á
Nabízíme
• nadstandardní mzdové ohodnocení a při splnění daných cílů obdržíte zajímavý finanční bonus vyplácený na čtvrtletní bázi
• dostanete k dispozici notebook a mobilní telefon
• poskytneme Vám příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z hrubé mzdy (max 1 000 Kč) každý měsíc
• po zapracování a dohodě budete mít možnost využívat home office
• dáme Vám měsíční stravenkový paušál na obědy
• 25 dní dovolené
• umožníme Vám pravidelné profesní vzdělávání a jazykové kurzy s příspěvkem zaměstnavatele
• můžete zdarma využívat firemní fitko