Informace o pracovním místě
Společnost CPI Byty patří mezi největší soukromé poskytovatele nájemního bydlení v České republice. Vlastní a pronajímá portfolio více jak 12 tisíc bytů především v Severních Čechách, Praze a na Severní Moravě. Společnost CPI Byty je součástí společnosti CPI PG, která patří mezi největší investiční společnosti v oblasti nemovitostí ve Střední Evropě. Do našeho týmu hledáme zodpovědného a spolehlivého kolegu/kolegyni pro oddělení správy nemovitostí. Vaší hlavní náplní práce bude vyřízení požadavku od nájemníků a kontrola rozsahu a kvality práce dodavatelů, provádějící opravy a poskytující další služby, jako je např. úklid, deratizace atd. Zároveň budete poskytovat administrativní podporu celému týmu správy nemovitostí (fakturace, skenování revizních správ, kontrola dokumentů atd.). Jedná se o různorodou práci primárně v kanceláři, ale částečně i v terénu. Popis práce: • zadávání zakázek / objednávek dodavatelům a kontrola jejich plnění • kontrola podkladů pro fakturaci • evidence revizí + řešení odstranění závad z revizí • komunikace s nájemci, dodavateli a údržbářem • řešení požadavků ve firemním programu • podpora správy nemovitostí v ostatních činnostech • spolupráce napříč odděleními uvnitř pobočky
Požadujeme
• minimálně SŠ vzdělání • praxe v administrativní činnosti • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování • samostatnost a zodpovědnost • znalost práce na počítači (Microsoft Office – MS Excel, MS Word, MS Outlook) • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič • flexibilita při řešení problémů
Nabízíme
• práci na HPP, nástup dohodou • místo výkonu práce Litvínov • zajímavou práci pro silnou mezinárodní společnost • 5 týdnů dovolené, stravenky, sickdays, služební telefon a notebook, Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity