Informace o pracovním místě
Společnost CPI Byty patří mezi největší soukromé poskytovatele nájemního bydlení v České republice. Vlastní a pronajímá portfolio více jak 12 tisíc bytů především v Severních Čechách, Praze a na Severní Moravě. Společnost CPI Byty je součástí společnosti CPI PG, která patří mezi největší investiční společnosti v oblasti nemovitostí ve Střední Evropě.
Do našeho týmu hledáme zodpovědného a spolehlivého kolegu/kolegyni pro oddělení správy nemovitostí. Vaší hlavní náplní práce bude vyřízení požadavku od nájemníků a kontrola rozsahu a kvality práce dodavatelů, provádějící opravy a poskytující další služby, jako je např. úklid, deratizace atd. Zároveň budete poskytovat administrativní podporu celému týmu správy nemovitostí (fakturace, skenování revizních správ, kontrola dokumentů atd.). Jedná se o různorodou práci primárně v kanceláři, ale částečně i v terénu.
Popis práce:
• zadávání zakázek / objednávek dodavatelům a kontrola jejich plnění
• kontrola podkladů pro fakturaci
• evidence revizí + řešení odstranění závad z revizí
• komunikace s nájemci, dodavateli a údržbářem
• řešení požadavků ve firemním programu
• podpora správy nemovitostí v ostatních činnostech
• spolupráce napříč odděleními uvnitř pobočky
Požadujeme
• minimálně SŠ vzdělání
• praxe v administrativní činnosti
• dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
• samostatnost a zodpovědnost
• znalost práce na počítači (Microsoft Office – MS Excel, MS Word, MS Outlook)
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• flexibilita při řešení problémů
Nabízíme
• práci na HPP, nástup dohodou
• místo výkonu práce Litvínov
• zajímavou práci pro silnou mezinárodní společnost
• 5 týdnů dovolené, stravenky, sickdays, služební telefon a notebook, Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity