Informace o pracovním místě

Na této pozici budete zodpovědný(á) za efektivní řízení dodavatelů. Cílem této pozice je administrativní odbavení požadavků našich klientů a předání práce interním údržbářům nebo dodavatelům, kteří zajišťují opravy bytů a bytových domů. Vaší hlavní pracovní náplní bude vyřízení požadavku a kontrola rozsahu a kvality práce dodavatelů, provádějící opravy a poskytující další služby, jako je např. úklid, deratizace atd. Zároveň budete poskytovat administrativní podporu celému týmu správy nemovitostí (fakturace, skenování revizních správ, kontrola dokumentů atd.). Jedná se o různorodou primárně v kanceláři, ale částečně i v terénu.

Popis práce:
• zabezpečení a koordinace prací dodavatelů při řešení požadavků na opravy
• koordinace dodavatelů služeb, kontrola prováděných prací (úklidy, deratizace atd.)
• administrativní podpora oddělení správy nemovitostí
• zodpovědnost za klíčové hospodářství

Požadujeme

• minimálně SŠ vzdělání technického zaměření výhodou
• dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování (kontakt s dodavateli i klienty)
• orientace v jednotkových rozpočtech
• orientace v technické dokumentaci
• znalost práce na počítači (Microsoft Office, především MS Excel)
• ŘP sk. B-aktivní řidič
• zodpovědnost, flexibilita při řešení problémů
• praxe v oboru výhodou
• zkušenost na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

• práci na HPP, nástup ihned
• místo výkonu práce Litvínov
• samostatnou a zodpovědnou práci
• práci pro silnou mezinárodní společnost
• 5 týdnů dovolené, stravenky, sickdays apod.

Pracoviště: Podkrušnohorská 1719, Litvínov, Lit...
Datum nástupu: Ihned
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: CPI BYTY, a.s.
Zadavatel: Vladimíra Rejfková
Lokalita: Litvínov
ID inzerátu: 4623459   Vloženo: 24.06.2024
<< zpět maskot

Může se tato práce někomu hodit? Sdílejte inzerát.