Informace o pracovním místě

SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici
"Obchodní referent / ka - specialista zákaznického servisu
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti personálních systému a digitální transformace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.
Co budete mít na starost:
" proaktivně být v kontaktu s našimi zákazníky, zjišťovat jejich potřeby a řešit je
" podílet se na rozvoji obchodní a zákaznické péče
" zpracovávat běžnou obchodní agendu, nabídky,
" poskytovat organizační podporu obchodníkům
" mít pod kontrolou práci s firemním CRM
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
" výborné komunikační dovednosti,
" zájem pracovat v oblasti zákaznických vztahů
" ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
" praxi v obchodní administrativě
" samostatnost a motivaci pro další seberozvoj, vzdělávání
" organizační schopnosti
" řidičský průkaz sk.B
Kromě toho Vám můžeme slíbit:
" 5 týdnů dovolené
" 2 dny Sick day
" dotace na stravování
" příspěvek na sport, kulturu, volný čas, (Flexipass)
" moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti
" odpovídající technické vybavení, notebook, atd.
" firemní společenské a sportovní akce
" stabilní zaměstnání v perspektivním a dynamickém oboru, přátelský kolektiv
Na co nezapomínáme:
Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst. Na pracovní pozici Vás zaškolíme a připravíme.
Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím.
V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail:

Pracoviště: Terezín, Terezín
Datum nástupu: 01.03.2025
Mzda: 40 000 - 55 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4866054   Vloženo: 21.02.2025
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓