Informace o pracovním místě

SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici
"Administrativní referent / ka"
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti digitalizace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.

Co budete mít na starost:

Zpracování objednávek, přípravu návazných dokladů
Evidenci účetních dokladů v informačním systému
Kontrolu a zpracování podkladů realizovaných zakázek
Komunikaci s dodavateli, zákazníky
Obecnou administrativu oddělení "Realizace a služby"

Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?

- ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
- zkušenosti v oblasti zpracování a přípravy účetních dokladů, skladové evidence
- zkušenosti s prací v Informačním systému
- chuť pracovat v moderním a dynamickém oboru
- samostatnost a pečlivý přístup
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B

Kromě toho Vám můžeme slíbit:
" 5 týdnů dovolené
" 2 sick day
" Příspěvek na dovolenou, dotaci na stravování
" Příspěvek na sport, kulturu, volný čas,
" Moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti
" Vzdělávací kurzy, školení
" Firemní společenské a sportovní akce, teambuildingové výjezdy
" Odpovídající technické vybavení, notebook, mobilní telefon, atd.

Na co nezapomínáme:
Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst.
Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím.
V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail:

SAITECH s.r.o.,
Havlíčkova 125,
411 55 Terezín,
tel.:

Pracoviště: Terezín, Terezín
Datum nástupu: 20.11.2024
Mzda: 40 000 - 46 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4769025   Vloženo: 22.11.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!