Informace o pracovním místě
SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici "Administrativní referent / ka" Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti digitalizace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty. Co budete mít na starost: Zpracování objednávek, přípravu návazných dokladů Evidenci účetních dokladů v informačním systému Kontrolu a zpracování podkladů realizovaných zakázek Komunikaci s dodavateli, zákazníky Obecnou administrativu oddělení "Realizace a služby" Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme? - ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ - zkušenosti v oblasti zpracování a přípravy účetních dokladů, skladové evidence - zkušenosti s prací v Informačním systému - chuť pracovat v moderním a dynamickém oboru - samostatnost a pečlivý přístup - organizační schopnosti - řidičský průkaz sk. B Kromě toho Vám můžeme slíbit: " 5 týdnů dovolené " 2 sick day " Příspěvek na dovolenou, dotaci na stravování " Příspěvek na sport, kulturu, volný čas, " Moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti " Vzdělávací kurzy, školení " Firemní společenské a sportovní akce, teambuildingové výjezdy " Odpovídající technické vybavení, notebook, mobilní telefon, atd. Na co nezapomínáme: Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst. Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím. V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail: SAITECH s.r.o., Havlíčkova 125, 411 55 Terezín, tel.: