Informace o pracovním místě

Stručná náplň pozice:
- řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů;
- příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka:
vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
- dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná;
- ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem;
- splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2 dokládá způsobem podle § 4 - nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971).

Požadavky na uchazeče:
- minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou se zaměřením na ekonomiku, finance, účetnictví, veřejnou správu; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v těchto směrech výhodou;
- praxe v oblasti účetnictví, financí, rozpočtování;
- znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územně samosprávných celků výhodou;
- manažerské, komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti;
- řidičské oprávnění skupiny "B";
- praxe na vedoucí pozici výhodou;
- zvláštní odborná způsobilost podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., v platném znění výhodou.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození, státní příslušnost;
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana;
- místo trvalého pobytu;
- datum a podpis;
- kontaktní spojení.
K přihlášce připojte tyto doklady:
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (originál, nebo ověřená kopie);
- případné další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti;
- osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění a čestné prohlášení dle ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) tohoto zákona (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971);
- stručný motivační dopis.

Předpokládaný termín nástupu: ihned, následně dohodou.
Místo výkonu práce: město Štětí
Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 11.

Lhůta pro doručení přihlášek: do 27.11.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí.
Obálku označte: "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - VEDOUCÍ OE - NEOTVÍRAT".

Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 27.11.2024 do 11:00 hodin.

Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ladislav Balatý
Václava Tlustá tel :

Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.

Pracoviště: Štětí, Štětí
Datum nástupu: 10.12.2024
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4762899   Vloženo: 19.11.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓