Informace o pracovním místě
Aktivní spolupráce s manažerem skladových zásob. Provádění pravidelných i speciálních kontrol dle instrukcí manažera. Řešení anomálií, aktivní přístup k jejich odstraňování. Dohledávání rozdílových položek. Zavádění dat do systému, úprava stávajících dat. Provádění inventur pickingu a EPR. Spolupráce na rozvoji procesů, podpora operativního týmu. Úzká spolupráce s operativním týmem. Plnění výkonnostních a kvalitativních ukazatelů. Školení nových procedur, vedení dokumentace. Sledování úrovně a trendu poškozeného zboží na skladě. Příprava zboží ve statusech pro klienty. Organizace a dohled na práci repackingu. Provádění inventur a podpora auditu. Osmihodinové ranní a odpolední směny, od pondělí do pátku.
Požadujeme
SŠ, maturita. Zkušenosti s prací ve skladu, administrativa. Orientace na detail, přesnost, odpovědnost, samostatnost a pečlivost. Znalost práce s PC. Základní znalost AJ. Schopnost spolupracovat v týmu. Spolehlivost. Dobrý zdravotní stav. Ochota pracovat ve dvousměnném provozu.
Nabízíme
Nenároková měsíční prémie 3 100,-Kč ve smlouvě. Poctivé zaškolení do naší práce a možnost oprávnění na různé vozíky. Každý rok navýšení mzdy. Umíme ocenit pracovitost a nové nápady formou mimořádných odměn. Práce v menším týmu. Možnost kariérního růstu. 5 týdnu dovolené. Příspěvek na stravu 99,-Kč za odpracovanou směnu. Příspěvek na dopravu. Příspěvek 3% na penzijní připojištění. Pro sportovní nadšence kartičku Multisport.