Informace o pracovním místě
Spolupráce s mistrem směny, zajištění chodu směny po systémové stránce, spolupráce na zavádění nových technologií, procesů či aktivit, dodržování zavedených postupů, procesů a jejich výkonnostních norem, dohlížení na operační procesy a informování vedoucího o neshodách, problémech. Práce ve speciálních programech zákaznického servisu a řeší požadavky klienta a zákazníků v AJ. Práce v nepřetržitém provozu (12hodinové směny, denní a noční, krátký a dlouhý týden).
Požadujeme
Středoškolské vzdělání, komunikační, dynamické schopnosti, analytické myšlení, znalost AJ slovem i písmem, uživatelská znalost MS Office.
Nabízíme
Smlouvu na dobu určitou na 1 rok, poctivé zaškolení do naší práce a možnost oprávnění na různé vozíky, každý rok zvyšujeme mzdy, umíme ocenit pracovitost a nové nápady formou mimořádných odměn, práce v menším týmu, možnost kariérního růstu, 5 týdnů dovolené na rok, příspěvek na stravné 99,- Kč za odpracovanou směnu, příspěvek 3% na penzijní připojištění, hodinovou mzdu 175,-Kč + příplatky a finanční bonusy dle výkonů na měsíční bázi, nenároková měsíční prémie 2 900,-Kč.