Informace o pracovním místě

Rádi komunikujete, zařizujete, organizujete? Láká vás nádnárodní výrobní společnost? Chcete komunikovat anglicky i v práci? Pošlete nám životopis na pozici CUSTOMER CARE SPECIALIST (35-45.000 Kč) !!! * Zpracování objednávek zákazníků, včetně reklamací a speciálních požadavků, a zajištění jejich včasné dodávky.
* Komunikace s dodavateli, zákazníky a přepravci na mezinárodní úrovni.
* Zodpovědnost za přesnost dat v systému a jejich analýzu pro zlepšení služeb a snižování nákladů.
* Správa objednávek směrem k dodavatelům.

Požadujeme

* Chuť učit se a rozvíjet svůj potenciál.
* Pečlivost, spolehlivost a orientaci na zákazníka.
* Min. SŠ vzdělání, zkušenosti v zákaznickém servisu výhodou.
* Znalost MS Office (zejména Excel); Oracle nebo jiný ERP systém je výhodou.
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni.

Nabízíme

* Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
* 5 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.
* Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací možnosti.
* Čtvrtletní bonusy a příspěvek na penzijní připojištění.
* Zvýhodněný telefonní tarif pro vás i vaše blízké.
* Příspěvky na dopravu a stravování, mobilní telefon, notebook a další benefity.
* Lokalitu Chomutovsko

Datum nástupu: Ihned
Mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný, Zkrácený
Min. vzdělání: Základní
Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
Zadavatel: Marcela Vyskoková
Lokalita: Klášterec nad Ohří
Advantage Consulting, s.r.o.
ID inzerátu: 4864438   Vloženo: 20.02.2025
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓