Informace o pracovním místě

V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na e-mail: případně kontaktujte personální oddělení na tel. č..

Náplň práce:
- administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality,
- podpora a tvorba administrativních podkladů pro řízení interní dokumentace,
- zpracovávání dokumentů dle ISO 9001,
- vedení řízené dokumentace
- administrativní podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému
- administrativní zajištění řízení projektů a dotačních titulů

Požadujeme:
- vzdělání min. SŠ s maturitou (zaměření všeobecné či administrativní, správní činnosti apod.),
- pokročilý v práci s PC (znalost MS Office, plná znalost MS Word, MS Excel minimálně v rozsahu vedení databází, kontingence),
- výhodou znalost řízení dle ISO 9001,
- výhodou znalost oblasti GDPR,
- výhodou znalost prostředí projektového řízení (EU fondy, Norské a EHP fondy, české dotační tituly apod.),
- výpis z rejstříku trestů,
- spolehlivost,
- zodpovědnost,
- výhodou VOŠ, VŠ v oboru správní činnosti, sociální práce či jiné zaměření vhodné pro sociální služby,
- splnění kvalifikace dle zák. 108/2006 Sb. na pozici sociální pracovník výhodou.

Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení (platové zařazení 10. - 11. tř. od 23.390, - Kč do 37.170, - Kč dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. podle dosažené kvalifikace a praxe) + osobní ohodnocení + odměny,
- pevná pracovní doba, rovnoměrná ranní (po - pá 6:30 - 15:00),
- firemní benefity,
- moderní, nově vybavené bezpečné pracovní prostředí vč. vybavení moderními technologiemi
- kolegiální a přátelskou atmosféru,
- zodpovědnou činnost u důvěryhodného zaměstnavatele.

Nástup dle domluvy.

Pracoviště: Jirkov, Jirkov
Datum nástupu: 01.08.2024
Mzda: 23 390 - 37 170 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4661038   Vloženo: 01.08.2024
maskot

Nabídek je hodně, doporučte je i ostatním. :-)