Informace o pracovním místě
- odpovědnost za produktivitu a provoz svěřeného úseku skladu (dodržování nastavených procesů, včasné doručení zákaznických objednávek, 5S)
- organizace práce dle aktuálních potřeb, priorit a vytíženosti provozu
- plánování docházky podřízených zaměstnanců
- zajištění dodržování platné legislativy v provozu (BOZP, PO aj.)
- komunikace s týmem, dopravci a kolegy napříč firmou
- administrativní práce (reporting, práce v Excelu a interních systémech aj.)
- podílení se na změnách procesů, dohled a kontrola správné implementace změn a nových postupů
- ad-hoc úkoly a řešení vzniklých problémů
Požadujeme
- praxe v logistice či e-shopu je podmínkou
- odpovídající zkušenosti s vedením týmu, plánováním směn, reportingem znalost MS Office
- týmový přístup, samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
- ochota pracovat formou krátkého/dlouhé týdne (8:00-20:00)
Nabízíme
- zázemí stabilní české společnosti s klíčovým postavením na farmaceutickém trhu
- firemní benefity (např. stravenky v hodnotě 210,- Kč, MultiSport kartu za 225,- Kč, odměny k pracovnímu výročí, týden dovolené navíc a 1 den CARE DAY, benefity třetích stran, atd.)
- být součástí jednoho z nejúspěšnějších farmaceutických e-shopů