Informace o pracovním místě
Asistentka PCO Náplň práce - Komunikace se stávajícími zákazníky, vyřizování požadavků - Koordinace servisních zakázek s naším servisním technikem - Organizace záručních a pozáručních servisů - Zpracování nabídek s podporou manažera PCO - Specifikace podkladů pro nákup materiálu s podporou manažera PCO - Rozpis směn pro pracovníky pultu dohledového centra - Fakturace zakázek Vaším přímým nadřízeným bude manažer PCO, který Vám poskytne komplexní podporu a zaškolení. Některé typy činností budete vykonávat samostatně, některé na základě zadání manažera PCO. Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce. Výhodou / Požadujeme: - Komunikační dovednosti - Samostatnost - Prozákaznický přístup Benefity Služební mobil Služební notebook Pitný režim zdarma (káva, čaj, voda) Možnost čerpat služby Vltavan Sport zdarma (fitness, wellness) K dispozici šatna a sprcha v objektu Nabízíme dlouhodobou spolupráci Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce. Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10 Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka Kam poslat: Horský Roman, e-mail: