Informace o pracovním místě
Hledáme člověka s praxí v oblasti nákupu, který bude svoji práci zvládat samostatně! Budete mít zodpovědnost za svěřenou část sortimentu (monitoring prodejů, vyhodnocování cenové strategie a řízení skladových zásob).
Náplň práce, na kterou se můžete těšit:
• řízení cenové a obchodní strategie ve své kategorii
• zodpovědnost za obrat a marži dané kategorie
• plánování promočních akcí
• kontrola stavu zásob a zajištění dostupnosti zboží (plánovaní a objednávky zboží od dodavatelů)
• vyjednávání smluv a podmínek s dodavateli
• vedení sortimentu a cen v interním systému
• realizování atraktivních nabídek (na základě analýz trhu a prodejů)
• sledování trendů a novinek
• sledování trhu a konkurence s ohledem na potřeby zákazníků
• komunikace se skladem a prodejnami
Pro tuto pozici je potřeba mít:
• min. 3 roky praxe v nákupu
• umět pracovat s daty, analytické myšlení
• velmi dobrou znalost práce s MS Excelem
• anglický jazyk
• dobré vyjednávací schopnosti
• samostatnost, schopnost řešit komplexní problémy
• asertivita
• ŘP sk. B
Co u nás získáte:
• individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
• vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
• možnost práce z domova až 2 dny v týdnu
• služební mobil a notebook
• služební automobil i k soukromým účelům
• firemní akce a aktivity (například uvítací den pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
• práci ve stabilní společnosti v potravinářském oboru, která je s vámi od roku 1991
Další benefity:
• 25 dní dovolené
• dotované stravování ve firemní kantýně (svačiny a výborné obědové menu za 40 Kč)
• odměna za doporučení nového kolegy/ně
• dotovaná karta Multisport, benefitní cafeterie
Udělejte první krok a přihlaste se na tuto pozici. Těšíme se na vás.