Informace o pracovním místě
Upřesňující údaje:
Co Vás čeká:
- jednání se zájemci o službu i jejich rodinami
- uzavírání smluv o poskytování služby
- zpracovávání individuálních plánů, jejich realizace a hodnocení
- metodické vedení služby v souladu se standardy kvality sociálních služeb a s tím spojená administrativní agenda
- zajišťování základního sociálního poradenství
- koordinace sedmičlenného týmu pracovníků a realizace plánu péče.
Co požadujeme:
- vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
- řidičský průkaz tytu B - aktivní řízení
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost
- úcta a tolerance k hodnotám a životnímu stylu seniorů a osob s handicapem
- dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
- ochotu prohlubovat si vzdělání
- zkušenosti s koordinací malého týmu vítána.
Pokud máte o nabízenou pracovní pozici zájem, kontaktujte nás telefonicky či pošlete svůj životopis
Zaměstnanecké výhody:
benefity: menší přátelský kolektiv, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenky formou finančního plnění, penzijní pojištění, prémie.