Informace o pracovním místě
Upřesňující údaje: Co Vás čeká: - jednání se zájemci o službu i jejich rodinami - uzavírání smluv o poskytování služby - zpracovávání individuálních plánů, jejich realizace a hodnocení - metodické vedení služby v souladu se standardy kvality sociálních služeb a s tím spojená administrativní agenda - zajišťování základního sociálního poradenství - koordinace sedmičlenného týmu pracovníků a realizace plánu péče. Co požadujeme: - vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - řidičský průkaz tytu B - aktivní řízení - komunikační a organizační schopnosti - schopnost pracovat samostatně i v týmu - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost - úcta a tolerance k hodnotám a životnímu stylu seniorů a osob s handicapem - dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - ochotu prohlubovat si vzdělání - zkušenosti s koordinací malého týmu vítána. Pokud máte o nabízenou pracovní pozici zájem, kontaktujte nás telefonicky či pošlete svůj životopis Zaměstnanecké výhody: benefity: menší přátelský kolektiv, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenky formou finančního plnění, penzijní pojištění, prémie.