Informace o pracovním místě

HLEDÁME VAŠI ENERGII A ODHODLÁNÍ!
Do našeho týmu zákaznického servisu hledáme samostatného a aktivního řešitele na pozici Team Leadera. Tento člověk bude „pravou rukou“ manažera a klíčovou oporou týmu.
Staňte se součástí týmu Super zoo, člena Plaček Group, lídra v péči o domácí mazlíčky, a pomozte nám měnit svět soužití se zvířátky. ????
PROČ PRÁVĚ K NÁM?
✔ VIZE: „Jsme blízký a inspirativní partner pro všechny, kteří pečují o šťastný život zvířecích členů rodiny.“ ????????
✔ HODNOTY NAŠICH LIDÍ:
???? Máme rádi zvířátka – Naše práce má smysl, protože pomáháme zákazníkům pečovat o jejich mazlíčky.
???? Vytváříme hodnoty – Jsme součástí úspěšné a stabilní společnosti s rodinnými kořeny.
???? Jsme aktivní řešitelé – Každý den se posouváme kupředu a hledáme lepší způsoby, jak pracovat efektivněji.
???? Fungujeme jako jeden tým – Navzájem si pomáháme a vytváříme přátelskou atmosféru.
???? Zastáváme respekt a partnerství – Vážíme si každého kolegy a dáváme příležitost růst.
KLÍČOVÉ POŽADAVKY:

• Samostatnost a schopnost řešit problémy – nehledáme jen správce, ale někoho, kdo bude aktivně hledat řešení a zlepšení.
• Flexibilita – občas bude potřeba zasáhnout i mimo běžnou pracovní dobu, například pustit objednávky v neděli nebo pomoci při řešení problémů odpoledne.
• Schopnosti vést a řídit tým – budete motivovat, trénovat a koordinovat členy týmu tak, aby vše běželo hladce.
• Prozákaznický přístup – spokojený zákazník je naším hlavním cílem.
HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI A POVINNOSTI:
• Řízení a hodnocení členů týmu zákaznického servisu.
• Opora týmu při řešení složitých případů či procesů.
• Sledování výkonu týmu, řešení stížností zákazníků a implementace zlepšení.
• Efektivní komunikace se zákazníky, řešení dotazů, stížností a problémů.
• Zajištění plynulého vykrytí objednávek a optimalizace procesů v zákaznickém servisu.
• Koordinace navýšení objemů zboží během „silných“ měsíců a dalších důležitých období.
• Identifikace oblastí pro zlepšení zákaznického servisu a implementace inovací.
• Spolupráce s ostatními odděleními.

Požadujeme

POŽADAVKY NA VZDĚLÁNÍ A KVALIFIKACE:

• SŠ/VŠ vzdělání.
• Výborné komunikační schopnosti (ústní i písemné).
• Znalost MS Office na pokročilé úrovni.

DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI:

• Angličtina na komunikativní úrovni.
• Schopnost koordinovat práci s kolegy z jiných oddělení.
• Samostatnost a proaktivní přístup.

Nabízíme

• 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle;
• Stravenkový paušál v maximální možné výši 116 Kč za odpracovanou směnu;
• Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva;
• Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů;
• Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru;
• Odměny za doporučení.

Zaujalo vás to? Pošlete nám svůj životopis a připojte se do týmu Plaček Group v Poděbradech! Těšíme se na vás! ????

Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: Dle domluvy
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: SUPER PET, a.s.
Zadavatel: Zuzana Vyleťalová
Lokalita: Poděbrady
SUPER PET, a.s.
ID inzerátu: 4853072   Vloženo: 11.02.2025
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓