Informace o pracovním místě
Hledáme Projektanta - Specialistu Layoutů – Přidejte se k našemu týmu! Hledáte pracovní příležitost, kde můžete využít své zkušenosti s projektováním půdorysů a layoutů obchodů a zároveň se podílet na vzhledu nových i stávajících prodejen? Pak pro Vás máme ideální pozici! Co Vás u nás čeká? Specialista projekce půdorysů a layoutů prodejen je klíčovým členem technického týmu, který se mimo jiné zaměřuje na efektivní dispoziční řešení pro nové prodejny, remodelingy a refity stávajících prodejen. Jeho hlavní odpovědností je zajistit a zpracovat podklady pro odd. Merchandisingu, odd. Expanze / technické a developery. V jeho práci je kladen důraz na dodržování termínů a komunikaci. Znalost programu AutoCAD, (ArchiCAD, ProgeCAD) je pro tuto pozici nezbytná. Co od Vás očekáváme? • Dispoziční řešení prodejen: Vytváření dispozičního řešení prodejen ve spolupráci s odd. Merchandisingu. • Spolupráce s odděleními: Úzká spolupráce s odděleními Merchandisingu, Provozu, Marketingu a též v rámci Technického odd. a Expanze, pro koordinaci a dosažení optimálních výsledků. • Preciznost a dodržování termínů:Kladení důrazu na precizní provedení layoutů a striktní dodržování stanovených termínů. • Komunikace s projektovými týmy a developery: Pravidelná komunikace s projektovými týmy a zástupci developerů. • Vedení a správa programu projektově:Jste správce programu ( app.) Projektově, přidáváte nové členy, systematicky třídíte a ukládáte rozpracované i hotové projekty. • Správa a úpravy Design Booku a Stavebního standardu: Provádíte úpravy Design Booku a Stavebního standardu Super zoo, na základě předchozí dohody o změnách, v rámci Technického oddělení.
Požadujeme
Co byste měli umět a znát? • Vzdělání a zkušenosti: Měli byste mít minimálně středoškolské vzdělání se zaměřením na projekční činnost (případně design či architekturu) a 2-3 roky praxe v oblasti tvorby layoutů, nejlépe v obchodě a retailu. • AutoCAD:Perfektní znalost programu AutoCAD, (ArchiCAD, ProgeCAD) je pro tuto pozici nezbytná • Komunikační schopnosti:Budete potřebovat skvělé komunikační dovednosti pro spolupráci s různými týmy. • Časový management: Schopnost efektivně si rozvrhnout čas a dodržovat termíny je klíčová. Pokud rádi čelíte výzvám, máte vášeň pro práci s prostorem a chcete být součástí dynamického týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Těšíme se na setkání s Vámi!
Nabízíme
• 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle; • Možnost práce z Home Office po předchozí dohodě s manažerem; • Stravenkový paušál v maximální možné výši 116 Kč za odpracovanou směnu; • Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva; • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů; • Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru.