Informace o pracovním místě
Jsme stabilní rodinná firma a do našeho týmu hledáme šikovnou kolegyni na pozici Asistentka/Office Manažerka, která bude pečovat o bezproblémový chod kanceláře a bude podporou pro vedení společnosti. Pokud máte výborné organizační schopnosti, selský rozum :) a zvládnete komunikovat v angličtině, jste ideální kandidátkou! Co bude vaší náplní práce: -Kompletní správa kanceláře (evidence dokumentů, zásobování kancelářskými potřebami, komunikace s dodavateli) -Zajištění komunikace s úřady -Příprava a správa podkladů nebo smluv pro jednotlivé zakázky -Administrativní podpora vedení společnosti
Požadujeme
-Selský rozum a praktický přístup k řešení úkolů -Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2 -Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou -Zkušenosti na obdobné pozici jsou vítány -Výborná znalost práce s počítačem (MS Office, Outlook)
Nabízíme
-Stabilní práci v přátelském a rodinném prostředí -Pracovní poměr na plný úvazek (HPP) -Mzdu 35 000Kč + zaměstnanecké benefity -Flexibilní pracovní dobu