Informace o pracovním místě
Sběr podkladů – příprava dat pro interní použití společnosti, cesty na pobočky (3-4 x týdně) Vytváření rozborů a analýz Kontrola měsíčních uzávěrek Zpracování a kontrola reportů dceřiných společností Úzká spolupráce s kolegy z finančního úseku Účast na plánování a tvorbě rozpočtu Aktivní kontrola provozů firmy Reporting vedení
Požadujeme
Minimálně SŠ – ideálně ekonomického zaměření Praxe na obdobné pozici výhodou, popř. v oblasti financí Velmi dobré analytické schopnosti Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, pokročilé zpracování dat, tvorba grafů, PowerPoint) Dobré komunikační a prezentační dovednosti Analytické myšlení, smysl pro detail, spolehlivost, schopnost samostatného uvažování a rozhodování, zodpovědnost za svou odvedenou práci Řidičský průkaz sk. B – cesty Budějovice, Plzeň, Chomutov, Trutnov.... cca 3 x týdně cesta na pobočku Znalost německého či anglického jazyka výhodou
Nabízíme
Moderní kancelář Králův Dvůr Skvělý kolektiv a zajímavou práci Vzdělávání, pestrost a perspektivu 5t dovolené Stravenkový paušál Služební automobil Další benefity