Informace o pracovním místě
Máš schopnost rychle a efektivně identifikovat a řešit technické problémy? Vynikáš v komunikaci a máš bohaté zkušenosti v oboru? Staň se klíčových členem našeho týmu a pomoz nám udržet vysokou úroveň zákaznického servisu. Co bude vaší náplní práce? přezkoumání reklamací a rozhodování o jejich oprávněnosti řízení celého reklamačního procesu od přijetí reklamace až po její konečné vyřízení kompletní analýza reklamací koordinace navržení, zavedení a vyhodnocení nápravných opatření vedení databáze reklamací na produkty společnosti i od dodavatelů, jejich příčin a řešení vyhodnocování a reporting nákladů na reklamace zajišťování ochrany společnosti před neoprávněnými reklamačními požadavky a před neshodnými produkty od externích dodavatelů
Požadujeme
Co k této pozici budete potřebovat? Minimálně SŠ vzdělání technického zaměření (strojní, elektro) Prokazatelnou praxi v oblasti kvality (reklamační procesy) Uživatelskou znalost MS OFFICE Znalost nástrojů kvality Znalost požadavků norem ISO 9001 a ISO 14001 Co u vás oceníme? řidičský průkaz sk. B Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem), německý jazyk výhodou Komunikativnost a samostatnost Orientaci v technické dokumentaci
Nabízíme
Co vám za to můžeme nabídnout? Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek, díky které se můžete seberealizovat. Budete hrát důležitou roli v naší společnosti. K tomu obdržíte odpovídající ohodnocení. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás telefon a notebook. Odměna při splnění ročních výkonnostních cílů K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování ▪ 3 sick days ▪ 25 dnů dovolené ▪ MultiSport karta ▪ možnost osobního rozvoje a vzdělávání ▪ jazykové kurzy ▪ výhodná nabídky elektřiny a plynu ▪ odměna za doporučení zákazníka ▪ káva na pracovišti ▪ uvítací balíček pro nové zaměstnance ▪ dárek při významných životních událostech ▪ nabídka firemních akcí ▪ zvýhodněné služby našeho mobilního operátora ▪ permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.