Informace o pracovním místě
Pro naši novou kancelář na Kačerově hledáme šikovného kolegu nebo kolegyni, který/á se bude starat o řízení provozu a administrativu spojenou s našimi klienty. Hledáme někoho s technickým přesahem a skvělými organizačními dovednostmi (facility manahement). Hodí se Vám komunikativní angličtina, především pro emailovou komunikaci, s možností občasného telefonického hovoru na úrovni minimálně B2. Co vás u nás čeka? - Řízení recepce v budově Greenline. - Správu provozní agendy našich klientů v celé České republice. - Úzkou spolupráci s různými odděleními v rámci společnosti. V případě zájmu nás kontaktujte pře tlačítko ODPOVĚDĚT
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání. - Zkušenost s technickou správou a office managementem. - Komunikativní angličtinu na úrovni minimálně B2.
Nabízíme
- Přátelskou atmosféru a kancelář na Kačerově v moderní budově Greenline. - Maximální podporu od celého týmu. - 25 dní dovolené, chytrý telefon a notebook i pro soukromé účely. - Možnost zvyšování kvalifikace a účast na technických konferencích. - Příspěvek na penzijní připojištění a výběr benefitů podle vašich preferencí (MultiSport karta, Makro karta, slevy u partnerů). - Dlouhodobou spolupráci na HPP.