Informace o pracovním místě
Hledáme kolegu nebo kolegyni s komunikativní angličtinou, který/á se připojí k našemu týmu v Praze a bude zodpovědný/á za technickou správu objektu, organizaci souvisejících činností a komunikaci s klienty i dodavateli. Co Vás čeká? Technickou správu objektu a s ni spojenou veškerou organizaci. Jednání s klientem a dodavatelskými firmami. Zajištění podkladů pro fakturace.
Požadujeme
SŠ technického směru. Velmi dobrá znalost TZB. Zkušenost na obdobné pozici. Komunikativní angličtina. Řidičký průkaz skupiny B.
Nabízíme
Možnost využívat firemní auto nejen pro pracovní cesty, ale i k osobním potřebám. Firemní notebook, telefon a kancelář kousek od centra Prahy s parkovacím místem. Home office – pracujte odkudkoliv a kdykoliv. Možnosti růstu odpovídající Vašim ambicím. 25 dnů dovolené. Příspěvek na penzijní připojištění. Výběr dalších benefitů ponecháme na Vás – můžete využívat MultiSport kartu, Makro kartu a mnoho dalších slev u našich obchodních partnerů. Termín nástupu: Ihned nebo dohodou. Místo pracoviště Praha nebo Brno.