Specialista zákaznické kvality
OdpovědětInformace o pracovním místě
Do našeho týmu kvality právě hledáme nového kolegu či kolegyni, který se ujme komunikace se zákazníky a péče o kvalitu našich sériových výrobků.
Co bude vaší hlavní náplní?
• Zpracování a řešení požadavků zákazníků včetně reklamací, ve spolupráci s APU týmy
• Zajištění kvality u svěřených sériových projektů
• Administrace a správa zákaznických portálů
• Úpravy a aktualizace projektové dokumentace (kontrolní plány, PFMEA, pracovní instrukce apod.)
• Zajištění vzorkování při změnách v sériové výrobě
• Analýza a vyhodnocení nákladů spojených s nekvalitou
Požadujeme
Jaké zkušenosti a dovednosti od vás očekáváme?
• Předchozí praxi na podobné pozici v oblasti výroby
• Schopnost komunikovat v angličtině nebo němčině
• Dobré organizační schopnosti a týmového ducha
• Pokročilou znalost MS Office
• Řidičský průkaz sk. B
Výhodou pro vás bude:
• Orientace v normách kvality (ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949)
• Zkušenost z oblasti automotive (znalost zákazníka Stellantis je vítaná)
• Znalost systému SAP
• Ochota učit se a rozvíjet své dovednosti
Nabízíme
• Zázemí stabilní společnosti a podporující tým
• 25 dní dovolené
• Možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu v oblasti kvality
• Roční odměny ve formě 13. platu