Informace o pracovním místě
Co říká M2C o pozici M2C je silná firma s týmem zkušených profesionálů v oboru správy nemovitostí a smart technologií. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti realizovat se v stabilní české firmě s mezinárodní působností. Hledáme zkušeného bezpečnostního manažera/ku, který/á posílí náš tým! Jste profesionál/ka v oblasti bezpečnosti a máte zkušenosti s řízením rizik? Máte schopnost efektivně řešit krizové situace a vést tým? Pak hledáme právě Vás! Co bude Vaším úkolem? • Plánování, realizace a kontrola bezpečnostních opatření na objektu. • Identifikace rizik a návrh preventivních opatření. • Vedení a školení týmu bezpečnostních pracovníků. • Dohled nad dodržováním zákonných požadavků a firemních standardů. • Pravidelná analýza bezpečnostní situace a reporting vedení společnosti. • Plánovat a zajišťovat bezpečnostní opatření. • Spravovat mzdový rozpočet. • Komunikovat s klienty. • Koordinovat bezpečnost s externími organizacemi. • Pravidelně podávat zprávy vedení. Co očekáváme? • Praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky. • Vynikající organizační a komunikační schopnosti. • Zkušenost s vedením týmu alespoň 3 roky. • Znalost legislativy v oblasti bezpečnosti práce a ochrany osobních údajů. • Schopnost pracovat samostatně a rozhodovat se ve stresových situacích. • Angličtinu na komunikativní úrovni (výhodou). • Certifikáty nebo osvědčení v oblasti bezpečnosti (výhodou). Co nabízíme? • Odpovídající platové ohodnocení. • Možnost dalšího vzdělávání. • Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. • Příspěvek na stravování. • Samostatnou práci na vlastním projektu. • Multisport kartu na relaxaci a sport. Staňte se součástí našeho týmu a přijměte nové profesní výzvy! Pokud vás naše nabídka zaujala zašlete svůj životopis a motivační dopis přes odpovědní formulář a připojte se k nám na naší cestě k úspěchu.