Informace o pracovním místě
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- řidičský průkaz skupiny B
- aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
- komunikační schopnost, schopnost řešit konfliktní situace, vstřícné vystupování, přesnost, spolehlivost, psychická odolnost, samostatnost, iniciativa, předpoklady pro týmovou práci, ochota a schopnost dalšího studia, diskrétnost
Výhodou uchazečů je:
- zvláštní odborná způsobilost (na úseku evidence obyvatel, přestupkové agendy, matriky - lze složit i po nástupu)
- znalost právních předpisů (zákon o evidenci obyvatel, matriční zákon, zákon o
přestupcích, správní řád)
- praxe ve veřejné správě
Náplň práce:
- komplexní výkon matriční agendy
- vidimace a legalizace
- komplexní výkon agendy evidence obyvatel
- komplexní výkon přestupkové agendy
- agenda kontaktního místa veřejné správy Czech POINT
- činnosti na úseku přípravy organizačně-technického zajištění všech druhů voleb.
Datum nástupu od 1. 2. 2025, případně dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody - 25 dnů dovolené, příspěvek na stravné, 4 dny indispozice a další.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky:
- poštou na adresu: Městský úřad Město Touškov, podatelna, Dolní náměstí 1, 330 33 Město Touškov, nejpozději do 29.11.2024, s označením obálky „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ÚŘEDNÍK“ nebo
- odevzdat osobně na Městský úřad Město Touškov, podatelna, Dolní náměstí 1, 330 33 Město Touškov, s označením obálky „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ÚŘEDNÍK“, nejpozději do 29.11.2024 do 12,00 hodin.
Výběrové řízení - https://www.touskov.cz/urad/uredni-deska/vyberove-rizeni-na-obsazeni-mista-urednika-urednice-mestskeho-uradu-mesto-touskov-matrika-evidence-obyvatel-prestupkova-agenda-3168.html?kshow=14