Informace o pracovním místě
První kontakt e-mailem. Administrativní a ekonomické znalosti, zkušenost s vedením lidí Náplň práce: samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu) · provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting · podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování · zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen · vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně · motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby · zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel · příprava prodejny na pravidelnou inventuru · péče o vzhled a čistotu prodejny Nabízíme: - práce v rozvíjející se společnosti - možnost kariérního postupu - dvousložkový plat (fix prémie) - slevy na zaměstnanecké nákupy - propracovaný systém zaškolení a interního vzdělávání - flexibilní pracovní doba - stravenky v nadstandardní hodnotě