Informace o pracovním místě
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací VÝŠE MZDY v hrubém za měsíc: 21 300,- Kč - při plném úvazku 8 hodin + odměny dle vykonané práce PRACOVNÍ ÚVAZEK: zkrácený 30 hodin / týden NABÍZENÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, mzdový růst, motivační ohodnocení, pravidelné měsíční a roční odměny, zaměstnanecké slevy, příspvek na penzijní připojištění/životní pojištění/DIP, flexibilní pracovní doba, po zapracování možnost práce z domova, firemní akce, právní poradenství Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas. Máme dlouholeté zkušenosti se zaměstnáváním zdravotně postižených