Informace o pracovním místě
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Pracovní poměr na dobu určitou (cca 3 roky), platová třída 11.
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu – obor právo (min. vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu – obor právo), dobré komunikační schopnosti, umění
jednat s lidmi, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Word, Internet),
samostatnost, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat.
Popis činnosti:
náplní práce je zpracovávat návrhy smluv, které uzavírá město, včetně smluv veřejnoprávních; po právní stránce kontrolovat smlouvy, které uzavírá město; zabezpečit uveřejňování smluv a
objednávek dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv; v
přenesené působnosti projednávat přestupky dle zákona č. 251/2016 Sb., o přestupcích;
projednávat přestupky podle zvláštních zákonů (mimo dopravních přestupků); spolupracovat dle
§ 8 trestního řádu s orgány činnými v trestním řízení; na úseku přestupků spolupracovat se
starosty obcí; ukládat pokuty příkazem na místě, zapisovat údaje do evidence přestupků; podle
pokynů tajemníka připravovat návrhy právních předpisů města a vnitřních předpisů městského
úřadu; zveřejňovat právní předpisy města ve Sbírce právních předpisů.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů
dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na
penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro
zaměstnance.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení
k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři "Přihláška
do výběrového řízení", která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední
deska, personální záležitosti.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a
odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný termín nástupu: 01.12.2024, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon:, e-mail:
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ PRAV“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.