Informace o pracovním místě
Nápň práce:
- realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
- realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení a spolupráce s oddělením kvality
- sledování a optimalizace skladových zásob
- zajištění včasného dodání materiálů pro výrobu
- spolupráce s výrobním oddělením
- návrh nových dodavatelů a zadávání nových položek nových položek do objednávkového systému firmy
- jiné administrativní činnosti
Jaké máme požadavky:
- SŠ/ SOŠ ukončené maturitní zkouškou
- anglický/německý jazyk na komunikativní úrovni výhodou, nikoliv podmínkou
- výborné komuniklační schopnosti
- flexibilita a schopnost přizpůsobit se rychle měnícím situacím
- silné organizační schopnosti
- cílevědomost a proaktivní přístup
Co vám nabízíme:
- práci v přátelském kolektivu
- stabilní zázemí české firmy s dlouholetou tradicí
- příspěvek na závodní stravování, penzijní/životní pojištění
- 5 týdnů dovolené
- zdravotní volno/ Sick days
Kontakt: e-mailem