Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš den? Každé ráno si připravíte dopisy, balíčky, letáky a nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se služebním vozem za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů. Pracovní doba: 6.30 - 15.00 Jakého parťáka do týmu hledáme? • Komunikativní a rád se setkává s lidmi. • Odpovědný se smyslem pro pořádek. • Ukončené středoškolské vzdělání. • Umí si věci zorganizovat a naplánovat. • Alespoň trochu zdatný v ovládání PC a řízení osobního auta. • A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát. • Nutnost řidičský průkaz sk. B. Co získáte? • Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení. • Přátelský kolektiv, který Vám pomůže nejen v začátcích. • Work-life balance. • Mentor/Buddy dle potřeby po celou dobu zaměstnání. • Stravenkový paušál v hodnotě 80 Kč a možnost vstoupit do programu MultiSport. • Výhody a slevy na produkty skupiny ČSOB. • Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaše blízké od společnosti T-Mobile. • Možnost kariérního růstu. • Víme, že odpočinek je důležitý, proto u nás máme týden dovolené navíc. • Možnost dalšího odpočinku v našich rekreačních zařízeních v České republice. • A k tomu navíc příspěvek na rekreaci, dětské tábory a ozdravné pobyty pro dospělé a děti. • Místo výkonu práce: dodejna Polička. Kontakt: Pan Pavel Jiráň - vedoucí oddělení v provozu Tel.: 734 877 157 Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.