Informace o pracovním místě
Pro strojírenskou firmu sídlící na okraji Pardubic hledáme schopného pracovníka na pozici Asistenta/ky. Náplň práce: - vyřizování agendy generálního ředitele, plánování schůzek a organizace porad, - zařizování dopravy, ubytování, záloh a úhrad za služební cesty, - práce v interních systémech a programech, - tlumočení a překlady AJ/ČJ, - příprava různých reportu v excelu, - zpracování podkladů na porady, zápisy z porad, reporty, - spolupráce při zpracování administrativy ohledně Evropské Legislativy.
Požadujeme
- VŠ nebo SŠ s maturitou, - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, - uživatelská znalost MS Office - znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni, - komunikační, organizační a prezentační dovednosti - příjemné vystupování, chuť učit se novým věcem.
Nabízíme
- měsíční příspěvek na dopravu až 3.600,-Kč, - 5 týdnů dovolené po 1/2 roce, - obědy s příspěvkem zaměstnavatele ve výši 55% z ceny jídla ve firemní jídelně, - firemní kantýna - možnost zakoupit občerstvení, - příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce - zlevněné volání po 1 roce, - odměna za doporučení nového zaměstnance 10.000,-Kč, - věrnostní bonusy a odměny při životním jubileu.