Informace o pracovním místě
Práce vykonávané zaměstnancem:
- odpovídá za přípravu rozpočtu organizace, zabezpečuje jeho projednávání a dodržování rozpočtové kázně
- kontroluje hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádí rozbory a stanovuje návrhy na opatření, sleduje čerpání finančních prostředků
- navrhuje, přijímá a projednává rozpočtové změny
- sleduje dodržení závazných limitů příslibů
- zpracovává rozbory hospodaření a na vyžádání útvarů a spolupracuje na cenových kalkulacích
analyzuje odchylky skutečnosti a plánu rozpočtu
- spolupracuje na inventurách a analyzuje data, navrhuje nápravná opatření
- vede evidenci ceníků
- vede evidenci tištěných příjmových pokladních dokladů
- účastní se vnitřního kontrolního systému firmy
- zpracovává účetní statistiky
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- trestní bezúhonnost
- praxi v oboru
- ochotu cestovat v rámci Pardubického kraje
Uvítáme:
- znalost systému Winfas
- znalost problematiky příspěvkových organizací
- znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
- znalost zákona č. 210/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- znalost a praxi při vedení účetnictví
- flexibilitu a zodpovědnost, organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, zkušební doba 3 měsíce (možnost prodloužení pracovního poměru až na dobu neurčitou)
- pracovní doba nerovnoměrně rozvržená - 25 hodin týdně
- odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platém znění ve spojení s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění - 10. platová třída, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- předpokládané datum vzniku pracovního poměru: dohodou
- jazykové vzdělávání
- zvyšování kvalifikace na náklady organizace
- zvýhodněný mobilní tarif
První kontakt telefonicky, 09:00 - 14:00) nebo e-mailem.