Informace o pracovním místě

Hledáme asistenta/ku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude:
- administrativní činnost a vedení kancelářské agendy,
- objednávání kancelářských potřeb
- příprava podkladů pro mzdy, evidence docházky zaměstnanců na DPP pro účetní
- vystavování objednávek, po zaškolení vypracování smluv dle požadavků jednatele společnosti
- zadávání faktur do účetního programu Pohoda
- obsluha kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování)
- tvorba výkazů a interních tabulek

Požadujeme

ÚSO vzdělání, flexibilita, schopnost a ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B, dobrá znalost práce v MS OFFICE, příjemné vystupování, kolegiální a aktivní přístup, schopnost týmové spolupráce, praxe v administrativě a znalost práce v programu Pohoda velkou výhodou.

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš profesní životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
Předem děkujeme všem zájemcům. Odpovíme jen těm, kteří splní naše kritéria.

Nabízíme

Notebook a telefon i pro soukromé využití.
Příspěvek na stravné.
4 týdny dovolené.
Různorodou a samostatnou práci.
Práci v příjemném prostředí.

Pracoviště: Pardubice, Pardubice
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Vhodné i pro: Absolventi
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: Stavrecon Pardubice s.r.o.
Zadavatel: Ondřej Cachovan
Lokalita: Pardubice
Stavrecon Pardubice s.r.o.
ID inzerátu: 4699033   Vloženo: 20.09.2024
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓