Informace o pracovním místě

Nástup dohodou..
Náplň práce:
- Vedení jednoduchých přehledů, statistik, evidencí.
- Vykonávání administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí.
- Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky.
- Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence.
- Zaprotokolování, třídění písemností a vedení jejich evidence.
- Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál, kavárna, kanceláře atd.).
- Zajišťování chodu recepce, uzamykání a kontrola zabezpečení Centra Kosatec.
Požadujeme:
- organizační schopnosti, komunikativnost
- statut osoby zdravotně znevýhodněné nebo invalidního důchodce
- odolnost vůči stresu
- hmotnou zodpovědnost (práce s penězi), výpis z trestního rejstříku
- zkušenost s prodejem
- zdravotní průkaz
Nabízíme:
- nástup na pracovní smlouvu
- zkrácený úvazek: 4 hodiny denně
- pracovní doba: dvousměnný provoz, ranní 8:00 - 12:30, odpolední 12: 30 - 17:00
- příjemné pracovní prostředí, benefitní zaměstnanecký program
- zázemí stabilní organizace
Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecký benefitní systém
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá).

Pracoviště: Pardubice, Pardubice
Datum nástupu: 01.10.2024
Mzda: 11 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4693494   Vloženo: 14.09.2024
<< zpět maskot

Nabídek je hodně, doporučte je i ostatním. :-)