Informace o pracovním místě

Náplň práce :
- Řešení zákaznických reklamací a hledání nápravných opatření
- Dohlížení na zajištění a komunikaci zákaznických požadavků směrem do závodu
- Podílení se na realizaci nápravných opatření a dohlížení na dodržování termínů
- Kontrola a dodržování pracovních a technologických postupů
- Řešení interních a externích kvalitativních neshod
- Podílení se na snižování nákladů na nekvalitu (preventivní činnost, redukce PPM)
- Poskytování technické podpory a odborných znalostí v oblasti kvality s cílem zlepšit jakost výrobků
- Účast na jednáních u zákazníka
- Účast na interních a externích auditech
 
Požadavky:
- Vzdělání technického směru
- Komunikativní NJ / AJ nutností
- Předchozí praxe v kvalitě
- Znalost nástrojů kvality (8D, PPA, …)
- Znalost požadavků ISO 9001
- Práce v MS Office
 
Nabídka:
- Perspektivní pozice v seriózní a stabilní české společnosti
- Přátelské pracovní prostředí
- Příspěvek na závodní stravování, penzijní připojištění a další benefity
- Motivující mzdové ohodnocení
 

Datum nástupu: 01.12.2024
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: SIMIX GROUP s.r.o.
Zadavatel: Nábory Simix Group
Lokalita: Holice
SIMIX GROUP s.r.o.
ID inzerátu: 4759938   Vloženo: 13.11.2024
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓