Informace o pracovním místě

Náplň práce:
- Pořizování a zajištění oběhu účetních dokladů, tvorba ekonomických reportů a analýz
- Účtování a správa skladových dokladů, zpracování cestovních příkazů
- Účetní správa majetku, archivace dokladů a správa spisovny
Požadujeme:
- Min. SŠ ekonomického směru
- znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod., zaškolení
- dobrá znalost práce v MS Excel
- základní znalost účetnictví
- pečlivost, spolehlivost, systematická práce, matematické, logické a analytické myšlení
- praxe na podobné pozici - výhodou
Zaměstnanecké výhody:
Výkonnostní prémie, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dní dovolené, firemní akce, 25 dní dovolené, bonusové karty Edenred
Kontakt: osobně a telefonicky 7.30-15.00 hodin, emailem,

Pracoviště: Zábřeh, Zábřeh
Datum nástupu: 01.02.2025
Mzda: 25 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4836705   Vloženo: 24.01.2025
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓