Informace o pracovním místě

Náplň práce:
Odborné poradenství a podpora zákazníkům na telefonní lince nebo e-mailem v souvislosti s jejich objednávkami náhradních dílů a autopříslušenství v regionu
Vyhledávání požadovaného sortimentu v elektronických a tištěných katalozích, práce v interním informačním systému
Zpracování cenových nabídek
Podpora péči o stávající portfolio zákazníků a udržování a rozvoji pozitivních a trvalých vztahů s nimi -komunikace se zákazníky telefonicky, e-mailem, osobně při návštěvě zákazníka na servise
Spolupráce s týmem servisu
Skladová manipulace se zbožím v oblasti sortimentu autodílů, autopříslušenství, doplňků a provozních hmot - příjem, kontrola, zaskladnění a vyskladnění zboží
Kompletace dodávek - příprava zboží dle objednávek, související administrativa.
Objednávání náhradních dílů v sortimentu autodílů, autopříslušenství, doplňků, provozních hmot, spotřebních materiálů a ochranných pracovních pomůcek.
Příprava a provádění pravidelné inventury skladových zásob.
Vyhledávání nových dodavatelů náhradních dílů.

Požadujeme:
SŠ vzdělání technického zaměření a nebo praxe v oboru na stejné nebo obdobné pozici,
Zkušenosti v oblasti logistiky, expedice a skladování,
Zkušenosti s prací v kolektivu, přátelské vystupování, komunikativnost
Schopnost a odvahu samostatně se rozhodovat, logické uvažování,
Odolnost vůči stresu, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup
Znalost práce s PC.
Řidičský průkaz sk. B. Oprávnění VZV výhodou.

Nabízíme:
Příležitost pro profesní seberealizaci
Přátelské a týmové pracovní prostředí
Zajímavé mzdové ohodnocení a bonusový systém

Nástup možný ihned nebo dohodou. Kontakt: e-mailem
Prac. doba: Po - Pá 6:00 - 15:00

Pracoviště: Zábřeh, Zábřeh
Datum nástupu: 01.01.2025
Mzda: 32 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4824583   Vloženo: 15.01.2025
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...