Informace o pracovním místě

Náplň práce: Pořizování a zajišťování oběhu účetních dokladů, účtování svěřeného typu transakcí, zpracování DPH,KH a SH, závěrkové účetní práce, zpracování docházek a podkladů pro mzdy, archivace dokladů a správa spisovny, tvorba ekonomických reportů a analýz
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost českého podvojného účetnictví a českých účetních standardů, znalost daňových zákonů (zejména zákon o DPH a DPPO), orientace ve mzdové a personální oblasti, praxe v účetnictví na podobné pozici min. 2 roky, pracovitost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, znalost práce na PC: Excel - úroveň výborná, znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod.
Zaměstnanecké výhody:
Výkonnostní prémie, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dní dovolené, firemní akce

Pracoviště: Zábřeh, Zábřeh
Datum nástupu: 01.01.2025
Mzda: 30 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4822907   Vloženo: 15.01.2025
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓