Informace o pracovním místě

Náplň práce:
komplexní zajištění administrativy společnosti, vyřizování obchodní a úřední korespondence, správa došlé pošty; personalistika - evidence docházky ZC, zajištění školení, evidence pracovních smluv, komunikace s uchazači; správa a vedení dokumentace k BOZP a PO; zpracovní podkladů do dotačních programů; tvorba nabídek do veřejných zakázek; zpracování statistik; organizace firemních akcí a péče o návštěvy

Požadujeme:
výbornou znalost českého jazyka; AJ nebo NJ na komunikativní úrovni; vzdělání - ekonomického směru výhodou; znalost práce na PC (MS Office); znalost platných pravních předpisů (pracovní právo a GDPR); organizační schopnosti, pečlivost a systematičnost; ŘP sk. B; praxi na obdobné pozici min. 2 roky

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail:

Pracoviště: Hranice, Hranice
Datum nástupu: 01.02.2025
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4820793   Vloženo: 15.01.2025
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓