Informace o pracovním místě

Nástup možný i dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.

Náplň práce:
komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek; komunikace se zákazníkem v případě nejasností, reklamací, specifických požadavků; spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky, předání informací o zakázce; příprava podkladů pro expedici

Požadavky:
zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; vstřícný a profesionální přístup k požadavkům zákazníka; nutná znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet), znalost programu Helios výhodou

Zájemci se mohou hlásit do 17.11.2024:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail:

Pracoviště: Hranice, Hranice
Datum nástupu: 08.01.2025
Mzda: 22 000 - 23 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4755308   Vloženo: 08.11.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓