Informace o pracovním místě

Nástup možný IHNED.

Náplň práce:
administrativní podpora obchodníka, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a dodavateli, sestavování nabídek, administrativní práce v informačním systému.

Požadujeme:
Výborné komunikační schopnosti, pokročilá znalost PC - MS Office, znalost systému Helios výhodou, ochota učit se, zodpovědnost, loajalita, pozitivní a optimistický přístup k práci, znalost cizího jazyka výhodou, odolnost vůči stresu.

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail:

Pracoviště: Hranice, Hranice
Datum nástupu: 01.07.2024
Mzda: 28 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4624960   Vloženo: 26.06.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.