Informace o pracovním místě
Město Litovel, nám. Př. Otakara 778/1b, 784 01 Litovel, IČ 00299138, zastoupené tajemníkem MěÚ, vyhlašuje v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení dle § 7 zákona 312/2002 Sb. k obsazení DVOU PRACOVNÍCH MÍST REFERENTŮ ODBORU VÝSTAVBY Místem výkonu práce bude Městský úřad Litovel, platové zařazení ve třídě 11. Uvedená mzda odpovídá započítané praxi. Po zkušební době navýšení mzdy o osobní příplatek, plus prémie, příspěvek na stravu, benefity, Sick days, 25 dní dovolené, možnost zvýhodněného telefonního paušálu, firemní akce... Požadavky pro výkon funkce: • splnění požadavků dle § 4 zákona 312/2002 Sb.: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. • nejméně střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví • aktivní znalost práce na PC předpokládáme • řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení osobního vozidla • předpokládaný nástup do pracovního poměru: dle dohody Písemná přihláška k této veřejné výzvě musí obsahovat náležitosti a přílohy dle § 6, odst. 3 a 4 zákona 312/2002 Sb., jsou to: 1.jméno, příjmení a titul uchazeče 2.datum a místo narození uchazeče 3.státní příslušnost uchazeče 4.místo trvalého pobytu uchazeče 5.doručovací adresa (vyplňte pouze v případě odlišné adresy) 6.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana 7.telefonní spojení a funkční e-mailový kontakt (budeme komunikovat zásadně emailem nebo telefonicky) 8.datum a podpis uchazeče. K přihlášce budou přiloženy tyto doklady, jako příloha: 1.životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností 2.výpis z evidence Rejstříku trestů bude dokladovat až vybraný uchazeč 3.kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Pro podání písemné přihlášky se určuje termín do 9. října 2024 do 11.00 hodin na adrese: Městský úřad Litovel, k rukám tajemníka, nám. Př. Otakara 778/1b, 784 01 Litovel. Rozhodující je určený termín předání, nikoliv poštovní podání. Obálky budou označeny značkou „referent odboru výstavby“. Výběrová komise posoudí, zda uchazeč předložil úplnou přihlášku a doklady splňují podmínky uvedené v zákoně 312/2002 Sb. o úřednících ÚSC a v této veřejné výzvě a dále postupuje ve smyslu citovaného zákona. Po skončení výběrového řízení, nebudou-li zaslané materiály do 10 dnů vyzvednuty, budou skartovány. Bližší informace podá tajemník MěÚ na tel. mobil nebo email