Inženýr zákaznické kvality
OdpovědětInformace o pracovním místě
Hledáme inženýra zákaznické kvality se znalostí FMEA. Pokud máte zkušenosti s prací v oboru a dokážete zaručit vysokou úroveň péče o zákazníky, dejte nám o sobě vědět! :)
• Řešení zákaznických reklamací prostřednictvím metod kvality: 5Why, Ishikawa, 8D-Report
• Komunikace se zákazníky v oblasti externích reklamací a řešení interních reklamací
• Koordinace nápravných opatření vyplývající z reklamací
• Zodpovědnost za FMEA a vyhodnocování kvality
• Spolupráce při implementaci nových výrobků
• Průběžné vyhodnocování procesů
Požadujeme
• Min. středoškolské vzdělání s maturitou
• Znalost metodiky 8D, FMEA a nástrojů kvality (5Why / Ishikawa)
• Znalost anglického jazyka (B2)
• Znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook)
• Orientace v technické dokumentaci
Nabízíme
• Flexibilní pracovní doba
• Možnost kariérního růstu
• Týden dovolené navíc
• Příspěvek do kafetérie
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Zvýhodněné volání u mobilního operátora T-mobile i pro rodinné příslušníky
• Dotované stravování v areálu společnosti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.